Produsul a fost adăugat in coș.

Îți mulțumim pentru alegerea ta!

Întrebări frecvente

Cum comand?

În primul rând trebuie să adaugi în coș prodsele pe care dorești să le achiziționezi. Poți face asta apăsând butonul Adaugă în coș, fie din lista de produse, fie din pagina individuală a fiecărui produs. Odată ce te-ai hotărât ce produse vrei să cumperi, apasă butonul Vezi coș. Aici poți seta cantități, poți vedea cât costă produsele tale, care este taxa de transport (dacă este cazul) etc. Tot aici poți aplica discounturi (prin voucher sau puncte de fidelitate, dacă e cazul). După ce ai verificat toate costurile și ai decis să mergi mai departe cu comanda, apasă pe Livrare și facturare. Aici trebuie să introduci toate datele necesare livrării și emiterii facturii. Datele de facturare pot să fie aceleași cu cele de livrare sau poți introduce unele noi. Dacă ai cont de utilizator în Clubul Budureasca aceste date sunt precompletate în funcție de setările tale din cont, economisind timp prețios. Urmează apoi secțiunea de plăți Aici poți alege metoda de plată dorită. Ai 3 opțiuni: 1) ramburs la curier, fie cash sau cu cardul, 2) plată online prin platforma EuPlătesc (în acest caz după trimiterea comenzii vei fi redirecționată către o pagină securizată unde vei face plata folosind un card bancar), sau 3) prin ordin de plată (procesarea comenzii poate dura, pentru că vom livra comanda doar după ce banii sunt vizibil în conturile noastre). După ce ai setat metodele de plată, poți Trimite comanda. Imediat un mesaj de confirmare a comenzii va fi trimis la adresa ta de email, semn că un reprezentant Budureasca urmează să o proceseze în vederea livrării.

Care sunt metodele de plată?

În acest moment, sunt posibile 3 metode de plată: 1) ramburs la curier – cash sau cu cardul, atunci când primești comanda 2) plată online prin platforma EuPlătesc. în acest caz, după trimiterea comenzii vei fi redirecționat către o pagină securizată unde vei face plata folosind un card bancar 3) prin ordin de plată (procesarea comenzii poate dura, vom livra comanda doar după ce banii sunt vizibili în conturile noastre)

Care sunt taxele de livrare?

Taxa de transport este de 25 de lei pentru comenzile a căror valoare este mai mică de 250 de lei. Pentru comenzile ce depășesc acest prag transportul este gratuit, fiind suportat de Budureasca.

Cât durează livrarea produselor?

De obicei livrarea produselor durează circa 2 zile lucrătoare. În anumite perioade speciale (precum Black Friday, sărbătorile de iarnă etc.) este posibil să se înregistreze anumite întârzieri la livrări. Comenzile plasate pe site după ora 17:00 sunt procesate și pregătite pentru livrare în următoarea zi lucrătoare.

Vreau să returnez produsele. Cum procedez?

Echipa Budureasca depune toate eforturile pentru ca stocarea și împachetarea vinurilor să respecte cele mai înalte standarde și, astfel, să ajungă la tine în cea mai bună stare. Totuși, dacă există nemulțumiri în acest sens și dorești să returnezi produsele, te rugăm să ne contactezi la adresa de email comenzi@budureasca.ro sau la nr. de telefon 0732 200 130. Un reprezentant Budureasca va încerca să găsească o soluție potrivită pentru ambele părți.

Nu am primit factura. Cum procedez?

Factura poate fi găsită în interiorul coletului ce conține comanda ta. În cazul în care, din motive necunoscute, factura nu este în colet, ne poți anunța prin email la comenzi@budureasca.ro și noi ți-o vom trimite prin email.

Pot comanda și fără cont creat?

Da. Poți comanda produse de pe site și fără să ai cont de utilizator creat. Trebuie însă să ai vârsta de minimum 18 ani. Crearea unui cont presupune numeroase avantaje privind discounturi suplimentare și puncte bonus câștigate le comenzile finalizate prin magazinul online. Acestea nu se aplică și pentru utilizatorii care nu sunt logați în cont.

Câte sticle pot comanda?

Nu există o limită de sticle de vin per comandă. Poți comanda oricâte sticle de vin ai nevoie.

Care este modalitatea de livrare?

Comenzile sunt livrate exclusiv prin curier rapid, pe teritoriul României. Te rugăm să menționezi ca adresă de livrare o locație unde poți fi găsit de luni până vineri în intervalul 9:00 – 17:00. Curierul te va contacta telefonic înainte de livrare.

Este posibilă livrarea în afara României?

Din păcate, în acest moment livrăm doar pe teritoriul României. Dacă locuiești în străinătate și dorești să afli cum poți cumpăra vinuri Budureasca te rugăm să ne contactezi la adresa de email comenzi@budureasca.ro. Un reprezentant Budureasca va încerca să te ajute.

Ce este opțiunea personalizare gratuită?

Pentru gama Exuberant – gama noastră special creată pentru evenimente – orice comandă mai mare de 60 de sticle beneficiază de opțiunea de personalizare gratuită a etichetei, prin care printăm pe eticheta față a fiecărui vin din comandă mesajul dorit de client. Oferta se aplică pentru toate sortimentele din gama Exuberant: Blanc, Noir și Rose. Atunci când plasezi comanda și dorești să beneficiezi de această opțiune poți scrie la comentariu mesajul dorit (de exemplu, “Maria și Mihai vă urează petrecere frumoasă! 12 august 2018”).

Ce tipuri de discounturi pot primi?

În acest moment, sunt 4 tipuri de discounturi folosite în magazin: 1) Discount standard valabil pentru o perioadă limitată de timp și aplicată anumitor produse sau grupuri de produse. Durata și valoarea discountului oferit este stabilită exclusiv de Budureasca. 2) Discount de valoare. Comenzile care depășesc o anumită valoare pot beneficia de un discount suplimentar. Condițiile și pragurile pentru care se stabilesc discounturile sunt stabilite de Budureasca și pot varia. 3) Discount prin puncte de fidelitate. Se aplică doar clienților logați în cont. Aceștia câștigă pentru fiecare comandă finalizată un număr de puncte de fidelitate. Aceste puncte pot fi folosite pentru a aplica un discount la o comandă ulterioară. Punctele de fidelitate pot fi folosite și pentru a cumpără produse direct. Spre exemplu, poți comanda vinuri din magazin doar folosind punctele de fidelitate disponibile în contul tău de client. 4) Discount prin cod de voucher valabil. Orice client care deține în posesie un cod de voucher valid, îl poate folosi pentru a aplica un discount la o comandă. Limitele și condițiile în care poate fi folosit voucherul, precum și valoarea discountului pe care o poate activa, sunt menționate fie direct pe voucher sau în diverse campanii media. Pentru a folosi un cod de voucher valid utilizatorii nu trebuie neapărat să aibă cont de client.

Mi-am uitat parola. Cum o pot reseta?

Dacă ți-ai uitat parola folosită pentru a te loga în club, o poți recupera apăsând butonul mi-am uitat parola. Vei primi în scurt timp un email la adresa folosită pentru a crea contul care va conține instrucțiuni cu privire la cum îți poți reseta parola.